Kebyart
—Desè aniversari de la formacióPalau Cambra
Dilluns, 25 de novembre de 2024 – 20 h
Sala de Concerts
Compromís amb el medi ambient:
Amb la col·laboració de:
Membre de:
Programa
Kebyart:
Pere Méndez, saxo soprano
Víctor Serra, saxo alt
Robert Seara, saxo tenor
Daniel Miguel, saxo barítonI
Jean-Philippe Rameau (1683-1764)
Suite en Mi menor, RCT 2, de les Pièces de clavecin avec une méthodeI. Allemande
II. Courante
III. Gigue en rondeau I – Gigue en rondeau II
IV. Le rappel des oiseaux
V. La villageoise. Rondeau
VI. Rigaudon I – Rigaudon II et double
VII. Musette en rondeau. Tendrement
VIII. TambourinMikel Urquiza (1988)
Les perfectibilités - traité d’ornement (obra d’encàrrec de Kebyart)I. Plus-que-parfait
II. La nuit la nuit
III. L’imparfait
IV. Song to the song to the siren
V. Practice makes perfectII
Maurice Ravel (1875-1937)
Pavane pour une infante défunteLe tombeau de Couperin
I. Prélude
II. Fugue
III. Menuet
IV. RigaudonJoan Pérez-Villegas (1994):
Debout, Maurice! (estrena mundial)Durada del concert:
Primera part, 40 minuts | Pausa de 15 minuts | Segona part, 30 minuts.
La durada del concert és aproximada.Concert enregistrat per Catalunya Música
#cambra #contemporània #jovestalents
Poema
Art
La densitat dels rèptils és un frec
entre les grogues fulles. L’aleteig
que s’enfuig dicta el mot. I el mot
mai no respon
si no interpel·la, rústic, les fretures.
Tira les cartes,
llança els fulls: les pintures, l’urc
de cada nota al violí.
I emet, subtil, l’auguri. L’art
és el camí. L’objecte amb què et mesures.
Lluís Calvo
Del llibre Col·lisions.
València: 3i4, 2009.Comentari
Dues efemèrides ben dispars s’entrecreuen en aquest concert: l’homenatge a Maurice Ravel en el 150è aniversari del seu naixement aquest 2025, a càrrec del Kebyart Ensemble, que celebra, al seu torn, deu anys de vida.
I l’entrecreuament té sentit: Ravel, un dels grans compositors del segle passat, va ser defensor del saxòfon. L’inclogué en obres cabdals com és el Bolero, malgrat no ser un instrument del tot ben acollit dins el món de la música clàssica. El Kebyart Ensemble també es troba amb aquesta trava històrica, però sempre ha convertit l’inconvenient en empenta i creativitat. L’escàs repertori per a aquesta formació fa habituals els arranjaments als seus programes, i l’esperona a fer encàrrecs a compositors contemporanis; tot això, a més de la recuperació del repertori específic per a quartet de saxos. Així, aquesta versatilitat ha esdevingut un tret diferencial de l’ensemble, que l’ha sabut combinar magistralment, al llarg de la seva trajectòria, que llueix amb uns quants discos i ple de concerts arreu d’Europa, amb bones dosis d’energia i sempre amb excel·lència.
Com no podia ser d’una altra manera en el seu desè aniversari, en aquesta vetllada Kebyart Ensemble desplega el seu potencial posant-se vestits diversos, però en conjunt, ben combinats. La Suite en Mi menor de Rameau, un dels compositors francesos més importants del Barroc, és particularment famosa pel seu moviment titulat “Le rappel des oiseaux”, de to melangiós, en què el compositor dona forma musical a les crides i respostes dels ocells. I justament Rameau és també part de la inspiració del jove compositor Mikel Urquiza a Les perfectibilités - traité d’ornement, que explora diversos camins musicals per als “perfectibles”, a la recerca d’alternatives a la perfecció en la música que vagin més enllà de la improvisació i el work in progress.
La peça central de la nit, Le tombeau de Couperin de Ravel, composta originalment per a piano, i arranjada per a orquestra pel mateix autor, és un homenatge a un altre dels grans compositors del Barroc francès, François Couperin, i a la sensibilitat musical de l’època, de manera que imita l’estructura típica barroca, composta per danses. A la vegada, connecta amb el present de Ravel: cada moviment està dedicat a la memòria d’algun amic mort a la Primera Guerra Mundial. També la preciosa i coneguda Pavane pour une infante défunte va ser orquestrada per Ravel mateix a partir de l’original per a piano. La pavana, popular a les corts europees els segles XVI i XVII, era una dansa lenta i de caràcter nostàlgic. Amb aquesta peça Ravel vol evocar el ball d’una infanta a la cort d’Espanya. Per acabar, l’estrena absoluta de Debout, Maurice!, del jove compositor mallorquí Joan Pérez-Villegas, un homenatge a Ravel que l’imagina musicalment despertant un matí d’avui en dia: com es desvetlla, descobreix el món contemporani, confós i excitat, recorda, i finalment torna a adormir-se. Es tracta d’una peça exigent cambrísticament, una de les meravelloses fortaleses del Kebyart Ensemble.
Així, Ravel i Kebyart Ensemble es presten mútuament el talent en aquest doble aniversari que val la pena no perdre’s.
Gemma Bayod, periodista cultural
Biografia
Biografia
Kebyart, quartet de saxòfons
Pere Méndez Marsal, saxo soprano
Víctor Serra Noguera, saxo alt
Robert Seara Mora, saxo tenor
Daniel Miguel Guerrero, saxo barítonEls quatre talentosos músics del quartet de saxòfons Kebyart no comparteixen només la passió per la música de cambra, sinó també el desig d’aportar una alenada d’aire fresc a la música clàssica. Quatre esperits musicals lliures que es van trobar a Barcelona amb l’objectiu d’escriure pàgines sonores completament noves i que cadascuna de les actuacions sigui una experiencia singular. El seu nom ho diu tot: el terme balinès kebyar significa una cosa així com “esclatar de sobte” o “obrir-se de cop”, una meravellosa metàfora de la manera de fer música tan enèrgica i virtuosa dels quatre catalans.
El caràcter distintiu del Kebyart rau en el seu enfocament creatiu i obert del repertori, que té diverses facetes: les creacions originals, així com els arranjaments de diversos estils, s’amplien constantment amb noves obres d’encàrrec, com 7 Capricci de Jörg Widmann (estrena mundial 2021 a la Philharmonie de Luxemburg), el quartet Harmonia de David Philip Hefti (estrena mundial 2023 a la Tonhalle de Zúric) o nous Quartets de Guillem Palomar i José Luis Turina la temporada 2023-24. També enriqueixen el so del quartet de saxòfons a través de les seves col·laboracions amb artistes destacats, com Nicolas Altstaedt, Xavier Sabata, Dénes Várjon o el Cor Cererols. Com a solistes, són convidats amb orquestres, com és el cas de l’Orquesta de Radio Televisión Española (ORTVE), Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya (OBC), GIO Symphonia, Banda Municipal de Barcelona i la Junge Deutsche Philharmonie.
Els joves músics del Kebyart són actualment una de les agrupacions més reconegudes del panorama, i no només al nostre país, ja que ara també es fan sentir arreu d’Europa. Com a part de l’ECHO Rising Stars (European Concert Hall Organisation), el Kebyart va actuar per primera vegada la temporada 2021-22 al Concertgebouw d’Amsterdam, Elbphilharmonie d’Hamburg, Musikverein de Viena, Philharmonie de París, Festspielhaus de Baden i a altres sales europees. La temporada 2022-23 va debutar al Wigmore Hall de Londres, Tonhalle de Zúric, Stadtcasino de Basilea, Mozarteum de Salzburg i Heidelberger Frühling. La temporada 2023-24 va rebre invitacions de la Philharmonie d’Essen, Alte Oper de Frankfurt, Musikfestspiele de Dresden i Musica Insieme de Bolonya.
Des dels inicis el 2014, els membres del Kebyart han buscat l’excel·lència a través d’un interès incessant per les arrels musicals, amb l’ESMUC (Barcelona) i la Musik-Akademie (Basilea) com a epicentres acadèmics. El compromís amb el missatge de la música els ha portat a rebre contínuament classes d’alguns dels músics i les formacions cambrístiques més reconegudes, com el Quartet Casals, Rainer Schmidt (Quartet Hagen), Hatto Beyerle (Alban Berg Quartett), Quartet Quiroga, el fagotista Sergio Azzolini, els pianistes Claudio Martínez-Mehner, Anton Kernjak i Kennedy Moretti, així com el saxofonista Nacho Gascón.
Per les seves interpretacions, han rebut diversos premis importants de música de cambra. Entre els quals, l’Orpheus Swiss Chamber Music Competition (Suïssa), el Concurs Internacional Franz Cibulka (Àustria) i dos dels premis més importants del país: El Primer Palau, organitzat pel Palau de la Música Catalana, i el prestigiós Premi BBVA de Música de Cambra. També han format part de l’European Chamber Music Academy (ECMA).
L’abril del 2022 el quartet va publicar el seu segon àlbum d’estudi per a Outhere-Linn Records: Lectures différentes, amb el primer enregistrament del Quartet homònim de Péter Eötvös i els seus propis arranjaments de Pulcinella de Stravinsky i un Quartet de Haydn. La tardor del 2023 un nou àlbum, Traum der Jugend, també va ser publicat per Outhere-Linn Records amb obres de Fanny i Felix Mendelssohn, Bach i l’enregistrament en primícia mundial de 7 Capricci de Jörg Widmann, dedicada al conjunt.
El Kebyart és un garant de la interpretació moderna en el millor sentit i d’experiències acústiques sorprenents, i amb les moderacions trenquen les fronteres entre públic i intèrprets, tot contribuint a una millor comprensió de la música. Com a ambaixadors comercials, Kebyart toca saxòfons de Selmer Paris i accessoris de Vandoren.
També et pot interessar...
Palau Fronteres
Dimecres, 07.05.25 – 19.30 h
Petit PalauCosmos Quartet, O Vos Omnes & Rodiles
O Vos Omnes (Xavier Pastrana, director)
Cosmos Quartet:
Helena Satué, violí
Bernat Prat, violí
Lara Fernández, viola
Oriol Prat, violoncel
Noelia Rodiles, pianoJ. S. Bach: Allemande. Suite francesa núm. 2, BWV 813
R. García-Tomás: My old gramophone #2
C. Monteverdi: Sfogava con le stelle, SV 78, d’Il quarto libro de Madrigali
R. García-Tomás: [...] Così mostraste a lei i vivi ardori miei [...]
J. S. Bach: Invenció a tres veus núm. 11, en Sol menor, BWV 797
R. García-Tomás: Suite of myself (versió de cambra)Preu: 15 €
Col·laboradors
Armand Basi – Bagués-Marsiera Joiers – Balot Restauració – Cardoner Grup – CECOT – Col·legi d'Enginyers de Camins, Canals i Ports – Eurofirms Group – Fundació Abertis – Fundació Antigues Caixes Catalanes - BBVA – Fundació Caixa d'Enginyers – Fundació Castell de Peralada – Fundació Metalquimia – Gómez-Acebo & Pombo – Helvetia Compañía Suiza S.A. de Seguros y Reaseguros – Illy – Laboratorio Reig Jofre – La Fageda – Quadis – Saba Infraestructures, S.A. – Saret de Vuyst Travel – Scasi Soluciones de Impresión S.L. – Soler Cabot – Colonial – Veolia Serveis Catalunya –Benefactors d'Honor
Mariona Carulla Font – Mª Dolors i Francesc – Pere Grau Vacarisas – Mª. del Carmen Pous Guardia – Joaquim Uriach i Torelló –Benefactors Principals
Elvira Abril – Eulàlia Alari Ballart – Pere Armadàs Bosch – Rosamaria Artigas i Costajussà – Professor Rafael I. Barraquer Compte – Francesc Xavier Carbonell Castellón – Lluís Carulla Font – Josep Colomer Maronas – Josep Daniel i Lluïsa Fornos – Isabel Esteve Cruella – Jordi Gual i Solé – María José Lavin Guitart – Ramón Poch Segura – Juan Manuel Soler Pujol – Daniela Turco – Joan Uriach Marsal – Manel Vallet Garriga –Benefactors
Zacaries Benamiar – Gemma Borràs i Llorens – Elvira Gaspar Farreras – Pablo Giménez-Salinas Framis – Maite González Rodríguez – Pepita Izquierdo Giralt – Inés Pujol Agenjo – Pepe Pujol Agenjo – Toni Pujol Agenjo – Jordi Simó Sanahuja – Salvador Viñas Amat –
Kebyart
—Desè aniversari de la formacióPalau Cambra
Dilluns, 25 de novembre de 2024 – 20 h
Sala de Concerts
Compromís amb el medi ambient:
Amb la col·laboració de:
Membre de:
Programa
Kebyart:
Pere Méndez, saxo soprano
Víctor Serra, saxo alt
Robert Seara, saxo tenor
Daniel Miguel, saxo barítonI
Jean-Philippe Rameau (1683-1764)
Suite en Mi menor, RCT 2, de les Pièces de clavecin avec une méthodeI. Allemande
II. Courante
III. Gigue en rondeau I – Gigue en rondeau II
IV. Le rappel des oiseaux
V. La villageoise. Rondeau
VI. Rigaudon I – Rigaudon II et double
VII. Musette en rondeau. Tendrement
VIII. TambourinMikel Urquiza (1988)
Les perfectibilités - traité d’ornement (obra d’encàrrec de Kebyart)I. Plus-que-parfait
II. La nuit la nuit
III. L’imparfait
IV. Song to the song to the siren
V. Practice makes perfectII
Maurice Ravel (1875-1937)
Pavane pour une infante défunteLe tombeau de Couperin
I. Prélude
II. Fugue
III. Menuet
IV. RigaudonJoan Pérez-Villegas (1994):
Debout, Maurice! (estrena mundial)Durada del concert:
Primera part, 40 minuts | Pausa de 15 minuts | Segona part, 30 minuts.
La durada del concert és aproximada.Concert enregistrat per Catalunya Música
#cambra #contemporània #jovestalents
Poema
Art
La densitat dels rèptils és un frec
entre les grogues fulles. L’aleteig
que s’enfuig dicta el mot. I el mot
mai no respon
si no interpel·la, rústic, les fretures.
Tira les cartes,
llança els fulls: les pintures, l’urc
de cada nota al violí.
I emet, subtil, l’auguri. L’art
és el camí. L’objecte amb què et mesures.
Lluís Calvo
Del llibre Col·lisions.
València: 3i4, 2009.Comentari
Dues efemèrides ben dispars s’entrecreuen en aquest concert: l’homenatge a Maurice Ravel en el 150è aniversari del seu naixement aquest 2025, a càrrec del Kebyart Ensemble, que celebra, al seu torn, deu anys de vida.
I l’entrecreuament té sentit: Ravel, un dels grans compositors del segle passat, va ser defensor del saxòfon. L’inclogué en obres cabdals com és el Bolero, malgrat no ser un instrument del tot ben acollit dins el món de la música clàssica. El Kebyart Ensemble també es troba amb aquesta trava històrica, però sempre ha convertit l’inconvenient en empenta i creativitat. L’escàs repertori per a aquesta formació fa habituals els arranjaments als seus programes, i l’esperona a fer encàrrecs a compositors contemporanis; tot això, a més de la recuperació del repertori específic per a quartet de saxos. Així, aquesta versatilitat ha esdevingut un tret diferencial de l’ensemble, que l’ha sabut combinar magistralment, al llarg de la seva trajectòria, que llueix amb uns quants discos i ple de concerts arreu d’Europa, amb bones dosis d’energia i sempre amb excel·lència.
Com no podia ser d’una altra manera en el seu desè aniversari, en aquesta vetllada Kebyart Ensemble desplega el seu potencial posant-se vestits diversos, però en conjunt, ben combinats. La Suite en Mi menor de Rameau, un dels compositors francesos més importants del Barroc, és particularment famosa pel seu moviment titulat “Le rappel des oiseaux”, de to melangiós, en què el compositor dona forma musical a les crides i respostes dels ocells. I justament Rameau és també part de la inspiració del jove compositor Mikel Urquiza a Les perfectibilités - traité d’ornement, que explora diversos camins musicals per als “perfectibles”, a la recerca d’alternatives a la perfecció en la música que vagin més enllà de la improvisació i el work in progress.
La peça central de la nit, Le tombeau de Couperin de Ravel, composta originalment per a piano, i arranjada per a orquestra pel mateix autor, és un homenatge a un altre dels grans compositors del Barroc francès, François Couperin, i a la sensibilitat musical de l’època, de manera que imita l’estructura típica barroca, composta per danses. A la vegada, connecta amb el present de Ravel: cada moviment està dedicat a la memòria d’algun amic mort a la Primera Guerra Mundial. També la preciosa i coneguda Pavane pour une infante défunte va ser orquestrada per Ravel mateix a partir de l’original per a piano. La pavana, popular a les corts europees els segles XVI i XVII, era una dansa lenta i de caràcter nostàlgic. Amb aquesta peça Ravel vol evocar el ball d’una infanta a la cort d’Espanya. Per acabar, l’estrena absoluta de Debout, Maurice!, del jove compositor mallorquí Joan Pérez-Villegas, un homenatge a Ravel que l’imagina musicalment despertant un matí d’avui en dia: com es desvetlla, descobreix el món contemporani, confós i excitat, recorda, i finalment torna a adormir-se. Es tracta d’una peça exigent cambrísticament, una de les meravelloses fortaleses del Kebyart Ensemble.
Així, Ravel i Kebyart Ensemble es presten mútuament el talent en aquest doble aniversari que val la pena no perdre’s.
Gemma Bayod, periodista cultural
Biografia
Kebyart, quartet de saxòfons
Pere Méndez Marsal, saxo soprano
Víctor Serra Noguera, saxo alt
Robert Seara Mora, saxo tenor
Daniel Miguel Guerrero, saxo barítonEls quatre talentosos músics del quartet de saxòfons Kebyart no comparteixen només la passió per la música de cambra, sinó també el desig d’aportar una alenada d’aire fresc a la música clàssica. Quatre esperits musicals lliures que es van trobar a Barcelona amb l’objectiu d’escriure pàgines sonores completament noves i que cadascuna de les actuacions sigui una experiencia singular. El seu nom ho diu tot: el terme balinès kebyar significa una cosa així com “esclatar de sobte” o “obrir-se de cop”, una meravellosa metàfora de la manera de fer música tan enèrgica i virtuosa dels quatre catalans.
El caràcter distintiu del Kebyart rau en el seu enfocament creatiu i obert del repertori, que té diverses facetes: les creacions originals, així com els arranjaments de diversos estils, s’amplien constantment amb noves obres d’encàrrec, com 7 Capricci de Jörg Widmann (estrena mundial 2021 a la Philharmonie de Luxemburg), el quartet Harmonia de David Philip Hefti (estrena mundial 2023 a la Tonhalle de Zúric) o nous Quartets de Guillem Palomar i José Luis Turina la temporada 2023-24. També enriqueixen el so del quartet de saxòfons a través de les seves col·laboracions amb artistes destacats, com Nicolas Altstaedt, Xavier Sabata, Dénes Várjon o el Cor Cererols. Com a solistes, són convidats amb orquestres, com és el cas de l’Orquesta de Radio Televisión Española (ORTVE), Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya (OBC), GIO Symphonia, Banda Municipal de Barcelona i la Junge Deutsche Philharmonie.
Els joves músics del Kebyart són actualment una de les agrupacions més reconegudes del panorama, i no només al nostre país, ja que ara també es fan sentir arreu d’Europa. Com a part de l’ECHO Rising Stars (European Concert Hall Organisation), el Kebyart va actuar per primera vegada la temporada 2021-22 al Concertgebouw d’Amsterdam, Elbphilharmonie d’Hamburg, Musikverein de Viena, Philharmonie de París, Festspielhaus de Baden i a altres sales europees. La temporada 2022-23 va debutar al Wigmore Hall de Londres, Tonhalle de Zúric, Stadtcasino de Basilea, Mozarteum de Salzburg i Heidelberger Frühling. La temporada 2023-24 va rebre invitacions de la Philharmonie d’Essen, Alte Oper de Frankfurt, Musikfestspiele de Dresden i Musica Insieme de Bolonya.
Des dels inicis el 2014, els membres del Kebyart han buscat l’excel·lència a través d’un interès incessant per les arrels musicals, amb l’ESMUC (Barcelona) i la Musik-Akademie (Basilea) com a epicentres acadèmics. El compromís amb el missatge de la música els ha portat a rebre contínuament classes d’alguns dels músics i les formacions cambrístiques més reconegudes, com el Quartet Casals, Rainer Schmidt (Quartet Hagen), Hatto Beyerle (Alban Berg Quartett), Quartet Quiroga, el fagotista Sergio Azzolini, els pianistes Claudio Martínez-Mehner, Anton Kernjak i Kennedy Moretti, així com el saxofonista Nacho Gascón.
Per les seves interpretacions, han rebut diversos premis importants de música de cambra. Entre els quals, l’Orpheus Swiss Chamber Music Competition (Suïssa), el Concurs Internacional Franz Cibulka (Àustria) i dos dels premis més importants del país: El Primer Palau, organitzat pel Palau de la Música Catalana, i el prestigiós Premi BBVA de Música de Cambra. També han format part de l’European Chamber Music Academy (ECMA).
L’abril del 2022 el quartet va publicar el seu segon àlbum d’estudi per a Outhere-Linn Records: Lectures différentes, amb el primer enregistrament del Quartet homònim de Péter Eötvös i els seus propis arranjaments de Pulcinella de Stravinsky i un Quartet de Haydn. La tardor del 2023 un nou àlbum, Traum der Jugend, també va ser publicat per Outhere-Linn Records amb obres de Fanny i Felix Mendelssohn, Bach i l’enregistrament en primícia mundial de 7 Capricci de Jörg Widmann, dedicada al conjunt.
El Kebyart és un garant de la interpretació moderna en el millor sentit i d’experiències acústiques sorprenents, i amb les moderacions trenquen les fronteres entre públic i intèrprets, tot contribuint a una millor comprensió de la música. Com a ambaixadors comercials, Kebyart toca saxòfons de Selmer Paris i accessoris de Vandoren.
També et pot interessar...
Palau Fronteres
Dimecres, 07.05.25 – 19.30 h
Petit PalauCosmos Quartet, O Vos Omnes & Rodiles
O Vos Omnes (Xavier Pastrana, director)
Cosmos Quartet:
Helena Satué, violí
Bernat Prat, violí
Lara Fernández, viola
Oriol Prat, violoncel
Noelia Rodiles, pianoJ. S. Bach: Allemande. Suite francesa núm. 2, BWV 813
R. García-Tomás: My old gramophone #2
C. Monteverdi: Sfogava con le stelle, SV 78, d’Il quarto libro de Madrigali
R. García-Tomás: [...] Così mostraste a lei i vivi ardori miei [...]
J. S. Bach: Invenció a tres veus núm. 11, en Sol menor, BWV 797
R. García-Tomás: Suite of myself (versió de cambra)Preu: 15 €
Col·laboradors
Armand Basi – Bagués-Marsiera Joiers – Balot Restauració – Cardoner Grup – CECOT – Col·legi d'Enginyers de Camins, Canals i Ports – Eurofirms Group – Fundació Abertis – Fundació Antigues Caixes Catalanes - BBVA – Fundació Caixa d'Enginyers – Fundació Castell de Peralada – Fundació Metalquimia – Gómez-Acebo & Pombo – Helvetia Compañía Suiza S.A. de Seguros y Reaseguros – Illy – Laboratorio Reig Jofre – La Fageda – Quadis – Saba Infraestructures, S.A. – Saret de Vuyst Travel – Scasi Soluciones de Impresión S.L. – Soler Cabot – Colonial – Veolia Serveis Catalunya –Benefactors d'Honor
Mariona Carulla Font – Mª Dolors i Francesc – Pere Grau Vacarisas – Mª. del Carmen Pous Guardia – Joaquim Uriach i Torelló –Benefactors Principals
Elvira Abril – Eulàlia Alari Ballart – Pere Armadàs Bosch – Rosamaria Artigas i Costajussà – Professor Rafael I. Barraquer Compte – Francesc Xavier Carbonell Castellón – Lluís Carulla Font – Josep Colomer Maronas – Josep Daniel i Lluïsa Fornos – Isabel Esteve Cruella – Jordi Gual i Solé – María José Lavin Guitart – Ramón Poch Segura – Juan Manuel Soler Pujol – Daniela Turco – Joan Uriach Marsal – Manel Vallet Garriga –Benefactors
Zacaries Benamiar – Gemma Borràs i Llorens – Elvira Gaspar Farreras – Pablo Giménez-Salinas Framis – Maite González Rodríguez – Pepita Izquierdo Giralt – Inés Pujol Agenjo – Pepe Pujol Agenjo – Toni Pujol Agenjo – Jordi Simó Sanahuja – Salvador Viñas Amat –