Cardona & Trio Pedrell
—Fábregas, Brahms i XostakóvitxPetit Palau Cambra
Dijous, 29 de febrer de 2024 – 19.30 h
Petit Palau
Compromís amb el medi ambient:
Amb la col·laboració de:
Membre de:
Programa
Ona Cardona, clarinet
Trio Pedrell:
Christian Torres, violí
Òscar Alabau, violoncel
Jordi Humet, pianoI
Elisenda Fábregas (1955)
Ancient walls, per a violí solWandering spirit, per a piano i violí
Masks, per a violoncel, clarinet i piano
Incarnation and consumation
Mischievous spiritsDmitri Xostakóvitx (1906-1975)
Trio per a violí, violoncel i piano núm. 1 en Do menor, op. 8Andante
II
Elisenda Fábregas
Portraits, per a clarinet, violí, violoncel i pianoImage
Johannes Brahms (1833-1897)
Trio per a clarinet, violoncel i piano, op. 114Allegro
Adagio
Andantino grazioso
AllegroDurada del concert:
Primera part, 35 minuts |Pausa de 10 minuts | Segona part, 35 minuts
La durada del concert és aproximada.Concert enregistrat per Palau digital.
#cambra #contemporània #estrenes #jovestalents
Poema
els meus ulls tenen forats
si hi endinso aquestes mans
m’estiro la flor
de les entranyesel calze que té l’oracle
al seu final
Laia Llobera
Paradísia (2023)Comentari
Després de quatre dècades de residència lluny de Catalunya, la pianista i compositora Elisenda Fábregas (Terrassa, 1955) esdevé una personalitat musical que urgeix descobrir. Enguany el Palau de la Música Catalana ofereix una àmplia mostra del seu treball, programat al llarg de set concerts. El d’avui ens presenta quatre exemples de la seva creació per a corda: dues obres escrites durant l’estada als Estats Units (1977-2010) i dues corresponents a la darrera etapa a Seül, Corea del Sud (2010-2021), les quals obren l’audició.
Tant Ancient walls (Muralles antigues, 2012) com Wandering spirit (L’ànima errant, 2013) estan dedicades al violinista hongarès Rodrigo Puskás i comparteixen un mateix esperit líric. La primera, per a violí sol, consta d’un únic moviment i vol ser una metàfora dels murs que, de vegades, separen les cultures. La segona, per a violí i piano, és un crit existencial, la recerca del significat de la vida i de la veritat expressada musicalment per moments de descoberta –línies ansioses que arriben als registres més alts del violí– i de lluita, reflectits en la interacció dissonant entre ambdós instruments.
Masks (Màscares) va ser un encàrrec del grup de cambra de Pittsburgh Ion Sound Project Ensemble, que volia una obra inspirada en el Trio per a clarinet de Beethoven. Finalitzada el 2019 i revisada el 2021, utilitza motius rítmics i melòdics de la peça clàssica, però les seves harmonies i ritmes evoquen la música espanyola. Finalment sentirem “Image”, primer moviment de Portraits (Retrats). Encàrrec del Soli Chamber Ensemble, que l’estrenà a San Antonio (Texas) l’any 2000, és una composició molt lírica, amb llargues línies melòdiques i un material temàtic que es desenvolupa i xoca de manera dissonant fins a fragmentar-se i desintegrar-se en l’expressiu pianissimo final.
Dos referents del repertori per a trio completen el programa. El Trio núm. 1, en Do menor, op. 8 de Xostakóvitx és una creació primerenca, escrita el 1923, quan l’autor tenia només setze anys. De caràcter romàntic, s’estructura en un sol moviment en forma sonata. Les tres primeres notes del violoncel esdevenen el motiu principal de la peça, dedicada al seu primer amor, Tatiana Glivenko.
El Trio op. 114 de Brahms, en canvi, és una peça tardoral, datada el 1891, al final de la vida de l’autor, que ja havia pres la decisió de retirar-se. La coneixença, però, del clarinetista Richard Müfeld el feu canviar d’opinió i escrigué per a ell quatre partitures que realcen totes les possibilitats expressives de l’instrument. La primera va ser aquest Trio en La menor, una peça sovint enfosquida per la que vindria a continuació, el Quintet per a clarinet i cordes, però que va obrir un nou capítol per a la veu del clarinet dins el repertori cambrístic.
Ana María Dávila, periodista musical
Biografies
Biografies
Ona Cardona, clarinet
És una intèrpret de gran sensibilitat que combina l’actuació com a solista amb la música de cambra en un ampli repertori des del Classicisme fins a les estrenes contemporànies. Ha tocat a les principals sales de l’Estat, com el Palau de la Música Catalana i L’Auditori, així com al Palau de la Música de València, Auditorio Nacional de Madrid, Fundación Juan March, Auditorio de Saragossa, i ha actuat als festivals internacionals de Granada, Segòvia, Castell de Peralada, Úbeda, Al-Kalat, Santa Cristina d’Aro, Schubertíada de Vilabertran i Quinzena Musical Donostiarra. També ha ofert concerts en sales destacades europees: Wigmore Hall, St. Martin in the Fields, Barbican Hall, Glyndebourne Opera, Konzerthaus de Berlín i Elbphilharmonie d’Hamburg, i dels Estats Units: Carnegie Hall i Adrienne Arsht Center, i a la Xina: Nanjing Music Hall.
Com a solista s’ha presentat al costat de les orquestres de Radiotelevisión Española, Sinfónica de Castella i Lleó, Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya, OCAZ Enigma, Orquesta de Còrdova, Nacional de Cambra d’Andorra o Simfònica de les Illes Balears, entre d’altres.
Apassionada de la música de cambra, ha compartit escenari amb artistes de prestigi, com Alexandar Madzar, Gerold Huber, Denis Pascal, Enrique Bagaría, Juliane Banse, Mojca Erdmann, Maximilian Hornung, Ramón Ortega, The Soloists of London o els quartets AmarArt i Casals.
I pel que fa a l’àmbit orquestral, col·labora amb formacions de renom, com ara l’Orquestra de Cadaqués, Camerata 432 o bé Arts Symphony Orchestra, a més de ser, en vinculació amb les seves arrels, clarinet solista de l’Orquestra de Cambra Illa de Menorca.
Ha treballat sota la batuta de directors famosos, com Adrian Leaper, Vassily Petrenko, Salvador Mas, Virginia Martínez, Peter Rundel, Christian Curnyn, Jaime Martín, Eva Ollikainen, Krzysztof Penderecki, Nuno Coelho o Vladimir Ashkenazy.
En el seu compromís amb la música actual, ha estrenat nombroses obres i li han estat dedicades composicions de Carles Santos, Alberto García-Demestres, Gabriel Brnčić, Jesús Rodríguez Picó, Julian Philips, Cimeon Ellerton, Pedro Faria Gomes, Solfa Carlile, Mark Wolf, Rhian Samuel o Henrik Goldschmidt.
Ha enregistrat per a Radio Nacional de España, Catalunya Música, Televisión Española, D+3 Artmusic Project, Tritó i Anacrusi, amb interpretacions retransmeses internacionalment. En la seva discografia destaca el CD per al segell Columna Música que inclou l’estrena mundial Suite for solo clarinet de Michel Camilo, com també l’enregistrament del disc Chiaroscuro (Eudora Records), amb obres de Johannes Brahms, Robert i Clara Schumann, al costat del pianista Josep Colom, amb el qual actua habitualment.
Graduada per l’ESMUC amb les màximes qualificacions, va obtenir un màster amb distinció a la Guildhall School of Music and Drama de Londres. També s’ha format al Royal College of Music de Londres, i actualment està cursant el doctorat a la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona. Ha estat reconeguda amb nombrosos guardons: Concurso Nacional Intercentros de Grado Superior, Concurso Permanente de Juventudes Musicales de España i Premi El Primer Palau, entre d’altres, i sovint rep sol·licituds per participar com a membre de tribunals.
Amb una àmplia experiència docent, imparteix cursos i classes magistrals en les quals incorpora el mètode Trager®. Ha dut a terme la seva tasca pedagògica al Conservatori Superior de les Illes Balears i al Conservatorio Superior de Música de l’Aragó i recentment ha estat nomenada catedràtica de clarinet del Conservatorio Superior de Música de Màlaga.
Biografies
© Andrej Grilc
© Andrej Grilc
Trio Pedrell
Els membres del Trio Pedrell es van conèixer a l’Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC) i el 2012 van crear aquesta formació amb què des de llavors han dut a terme un treball constant d’aprofundiment en el repertori per a trio amb piano, sempre amb l’objectiu compartit de presentar la música del passat al públic d’avui oferint-ne una lectura contemporània, honesta i apassionada.
Es van formar com a conjunt al Màster de Música de Cambra a la Hochschule für Musik, Theater und Medien de Hannover, amb el professor Markus Becker, i paral·lelament han rebut consells i classes magistrals de professors com Jonathan Brown, Luis Fernando Pérez, Natalia Prischepenko, Ralf Gothóni, Claudio Martínez Mehner, Vera Martínez Mehner, Kennedy Moretti, Pierre Réach, Wayne-Foster Schmidt, Albel Tomàs o Arnau Tomàs.
Han participat en un gran nombre de concursos nacionals i internacionals i van ser premiats al 24è Concurs Internacional Paper de Música de Capellades, 13è Premi BBVA de Música de Cambra Montserrat Alavedra, IV Concurso Internacional de Música de Cámara Antón García Abril, 9è Concurs Internacional de Cambra de les Corts, el concurs Mi Primer Auditorio de la Fundación Più Mosso i a l’International Chamber Music Competition Pinerolo e Torino Città Metropolitana.
El seu repertori inclou autors des del Classicisme fins a estrena d’obres actuals. El seu primer disc, Arrels, va rebre el Premi Enderrock 2018 de la crítica com a millor àlbum de clàssica.
Ha actuat a L’Auditori, Palau de la Música Catalana, Auditorio Nacional de Madrid i també ha estat convidat a oferir concerts arreu d’Espanya, Alemanya i la Xina.
Actualment està format per Christian Torres (violí), Òscar Alabau (violoncel) i Jordi Humet (piano).
També et pot interessar...
Palau Piano
Dilluns, 15.04.24 - 20 h
Sala de ConcertsIntegral de Sonates per a Piano de Schubert (IV)
Paul Lewis, piano
F. Schubert: Sonata per a piano núm. 19, en Do menor, op. 958
F. Schubert: Sonata per a piano núm. 20, en La major, op. 959
F. Schubert: Sonata per a piano núm. 21, en Si bemoll major, op. 960Preu: de 25 a 35 €
Col·laboradors
Armand Basi – Bagués-Marsiera Joiers – Balot Restauració – Cardoner Grup – CECOT – Col·legi d'Enginyers de Camins, Canals i Ports – Eurofirms Group – Fundació Abertis – Fundació Antigues Caixes Catalanes - BBVA – Fundació Caixa d'Enginyers – Fundació Castell de Peralada – Fundació Metalquimia – Gómez-Acebo & Pombo – Helvetia Compañía Suiza S.A. de Seguros y Reaseguros – Illy – Laboratorio Reig Jofre – La Fageda – Quadis – Saba Infraestructures, S.A. – Saret de Vuyst Travel – Scasi Soluciones de Impresión S.L. – Soler Cabot – Colonial – Veolia Serveis Catalunya –Benefactors d'Honor
Mariona Carulla Font – Mª Dolors i Francesc – Pere Grau Vacarisas – María José Lavin Guitart – Mª. del Carmen Pous Guardia – Daniela Turco – Joaquim Uriach i Torelló –Benefactors Principals
Elvira Abril – Eulàlia Alari Ballart – Pere Armadàs Bosch – Rosamaria Artigas i Costajussà – Professor Rafael I. Barraquer Compte – Francesc Xavier Carbonell Castellón – Lluís Carulla Font – Josep Colomer Maronas – Josep Daniel i Lluïsa Fornos – Isabel Esteve Cruella – Jordi Gual i Solé – Ramón Poch Segura – Juan Manuel Soler Pujol – Joan Uriach Marsal – Manel Vallet Garriga –Benefactors
Maria Victoria de Alós Martín – David Carrasco Chiva – Mahala Alzamora Figueras-Dotti – Zacaries Benamiar – Gemma Borràs i Llorens – Elvira Gaspar Farreras – Pablo Giménez-Salinas Framis – Maite González Rodríguez – Pepita Izquierdo Giralt – Joan Oller i Cuartero – Inés Pujol Agenjo – Pepe Pujol Agenjo – Toni Pujol Agenjo – Jordi Simó Sanahuja – Salvador Viñas Amat –
Cardona & Trio Pedrell
—Fábregas, Brahms i XostakóvitxPetit Palau Cambra
Dijous, 29 de febrer de 2024 – 19.30 h
Petit Palau
Compromís amb el medi ambient:
Amb la col·laboració de:
Membre de:
Programa
Ona Cardona, clarinet
Trio Pedrell:
Christian Torres, violí
Òscar Alabau, violoncel
Jordi Humet, pianoI
Elisenda Fábregas (1955)
Ancient walls, per a violí solWandering spirit, per a piano i violí
Masks, per a violoncel, clarinet i piano
Incarnation and consumation
Mischievous spiritsDmitri Xostakóvitx (1906-1975)
Trio per a violí, violoncel i piano núm. 1 en Do menor, op. 8Andante
II
Elisenda Fábregas
Portraits, per a clarinet, violí, violoncel i pianoImage
Johannes Brahms (1833-1897)
Trio per a clarinet, violoncel i piano, op. 114Allegro
Adagio
Andantino grazioso
AllegroDurada del concert:
Primera part, 35 minuts |Pausa de 10 minuts | Segona part, 35 minuts
La durada del concert és aproximada.Concert enregistrat per Palau digital.
#cambra #contemporània #estrenes #jovestalents
Poema
els meus ulls tenen forats
si hi endinso aquestes mans
m’estiro la flor
de les entranyesel calze que té l’oracle
al seu final
Laia Llobera
Paradísia (2023)Comentari
Després de quatre dècades de residència lluny de Catalunya, la pianista i compositora Elisenda Fábregas (Terrassa, 1955) esdevé una personalitat musical que urgeix descobrir. Enguany el Palau de la Música Catalana ofereix una àmplia mostra del seu treball, programat al llarg de set concerts. El d’avui ens presenta quatre exemples de la seva creació per a corda: dues obres escrites durant l’estada als Estats Units (1977-2010) i dues corresponents a la darrera etapa a Seül, Corea del Sud (2010-2021), les quals obren l’audició.
Tant Ancient walls (Muralles antigues, 2012) com Wandering spirit (L’ànima errant, 2013) estan dedicades al violinista hongarès Rodrigo Puskás i comparteixen un mateix esperit líric. La primera, per a violí sol, consta d’un únic moviment i vol ser una metàfora dels murs que, de vegades, separen les cultures. La segona, per a violí i piano, és un crit existencial, la recerca del significat de la vida i de la veritat expressada musicalment per moments de descoberta –línies ansioses que arriben als registres més alts del violí– i de lluita, reflectits en la interacció dissonant entre ambdós instruments.
Masks (Màscares) va ser un encàrrec del grup de cambra de Pittsburgh Ion Sound Project Ensemble, que volia una obra inspirada en el Trio per a clarinet de Beethoven. Finalitzada el 2019 i revisada el 2021, utilitza motius rítmics i melòdics de la peça clàssica, però les seves harmonies i ritmes evoquen la música espanyola. Finalment sentirem “Image”, primer moviment de Portraits (Retrats). Encàrrec del Soli Chamber Ensemble, que l’estrenà a San Antonio (Texas) l’any 2000, és una composició molt lírica, amb llargues línies melòdiques i un material temàtic que es desenvolupa i xoca de manera dissonant fins a fragmentar-se i desintegrar-se en l’expressiu pianissimo final.
Dos referents del repertori per a trio completen el programa. El Trio núm. 1, en Do menor, op. 8 de Xostakóvitx és una creació primerenca, escrita el 1923, quan l’autor tenia només setze anys. De caràcter romàntic, s’estructura en un sol moviment en forma sonata. Les tres primeres notes del violoncel esdevenen el motiu principal de la peça, dedicada al seu primer amor, Tatiana Glivenko.
El Trio op. 114 de Brahms, en canvi, és una peça tardoral, datada el 1891, al final de la vida de l’autor, que ja havia pres la decisió de retirar-se. La coneixença, però, del clarinetista Richard Müfeld el feu canviar d’opinió i escrigué per a ell quatre partitures que realcen totes les possibilitats expressives de l’instrument. La primera va ser aquest Trio en La menor, una peça sovint enfosquida per la que vindria a continuació, el Quintet per a clarinet i cordes, però que va obrir un nou capítol per a la veu del clarinet dins el repertori cambrístic.
Ana María Dávila, periodista musical
Biografies
Ona Cardona, clarinet
És una intèrpret de gran sensibilitat que combina l’actuació com a solista amb la música de cambra en un ampli repertori des del Classicisme fins a les estrenes contemporànies. Ha tocat a les principals sales de l’Estat, com el Palau de la Música Catalana i L’Auditori, així com al Palau de la Música de València, Auditorio Nacional de Madrid, Fundación Juan March, Auditorio de Saragossa, i ha actuat als festivals internacionals de Granada, Segòvia, Castell de Peralada, Úbeda, Al-Kalat, Santa Cristina d’Aro, Schubertíada de Vilabertran i Quinzena Musical Donostiarra. També ha ofert concerts en sales destacades europees: Wigmore Hall, St. Martin in the Fields, Barbican Hall, Glyndebourne Opera, Konzerthaus de Berlín i Elbphilharmonie d’Hamburg, i dels Estats Units: Carnegie Hall i Adrienne Arsht Center, i a la Xina: Nanjing Music Hall.
Com a solista s’ha presentat al costat de les orquestres de Radiotelevisión Española, Sinfónica de Castella i Lleó, Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya, OCAZ Enigma, Orquesta de Còrdova, Nacional de Cambra d’Andorra o Simfònica de les Illes Balears, entre d’altres.
Apassionada de la música de cambra, ha compartit escenari amb artistes de prestigi, com Alexandar Madzar, Gerold Huber, Denis Pascal, Enrique Bagaría, Juliane Banse, Mojca Erdmann, Maximilian Hornung, Ramón Ortega, The Soloists of London o els quartets AmarArt i Casals.
I pel que fa a l’àmbit orquestral, col·labora amb formacions de renom, com ara l’Orquestra de Cadaqués, Camerata 432 o bé Arts Symphony Orchestra, a més de ser, en vinculació amb les seves arrels, clarinet solista de l’Orquestra de Cambra Illa de Menorca.
Ha treballat sota la batuta de directors famosos, com Adrian Leaper, Vassily Petrenko, Salvador Mas, Virginia Martínez, Peter Rundel, Christian Curnyn, Jaime Martín, Eva Ollikainen, Krzysztof Penderecki, Nuno Coelho o Vladimir Ashkenazy.
En el seu compromís amb la música actual, ha estrenat nombroses obres i li han estat dedicades composicions de Carles Santos, Alberto García-Demestres, Gabriel Brnčić, Jesús Rodríguez Picó, Julian Philips, Cimeon Ellerton, Pedro Faria Gomes, Solfa Carlile, Mark Wolf, Rhian Samuel o Henrik Goldschmidt.
Ha enregistrat per a Radio Nacional de España, Catalunya Música, Televisión Española, D+3 Artmusic Project, Tritó i Anacrusi, amb interpretacions retransmeses internacionalment. En la seva discografia destaca el CD per al segell Columna Música que inclou l’estrena mundial Suite for solo clarinet de Michel Camilo, com també l’enregistrament del disc Chiaroscuro (Eudora Records), amb obres de Johannes Brahms, Robert i Clara Schumann, al costat del pianista Josep Colom, amb el qual actua habitualment.
Graduada per l’ESMUC amb les màximes qualificacions, va obtenir un màster amb distinció a la Guildhall School of Music and Drama de Londres. També s’ha format al Royal College of Music de Londres, i actualment està cursant el doctorat a la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona. Ha estat reconeguda amb nombrosos guardons: Concurso Nacional Intercentros de Grado Superior, Concurso Permanente de Juventudes Musicales de España i Premi El Primer Palau, entre d’altres, i sovint rep sol·licituds per participar com a membre de tribunals.
Amb una àmplia experiència docent, imparteix cursos i classes magistrals en les quals incorpora el mètode Trager®. Ha dut a terme la seva tasca pedagògica al Conservatori Superior de les Illes Balears i al Conservatorio Superior de Música de l’Aragó i recentment ha estat nomenada catedràtica de clarinet del Conservatorio Superior de Música de Màlaga.
Trio Pedrell
© Andrej Grilc
Els membres del Trio Pedrell es van conèixer a l’Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC) i el 2012 van crear aquesta formació amb què des de llavors han dut a terme un treball constant d’aprofundiment en el repertori per a trio amb piano, sempre amb l’objectiu compartit de presentar la música del passat al públic d’avui oferint-ne una lectura contemporània, honesta i apassionada.
Es van formar com a conjunt al Màster de Música de Cambra a la Hochschule für Musik, Theater und Medien de Hannover, amb el professor Markus Becker, i paral·lelament han rebut consells i classes magistrals de professors com Jonathan Brown, Luis Fernando Pérez, Natalia Prischepenko, Ralf Gothóni, Claudio Martínez Mehner, Vera Martínez Mehner, Kennedy Moretti, Pierre Réach, Wayne-Foster Schmidt, Albel Tomàs o Arnau Tomàs.
Han participat en un gran nombre de concursos nacionals i internacionals i van ser premiats al 24è Concurs Internacional Paper de Música de Capellades, 13è Premi BBVA de Música de Cambra Montserrat Alavedra, IV Concurso Internacional de Música de Cámara Antón García Abril, 9è Concurs Internacional de Cambra de les Corts, el concurs Mi Primer Auditorio de la Fundación Più Mosso i a l’International Chamber Music Competition Pinerolo e Torino Città Metropolitana.
El seu repertori inclou autors des del Classicisme fins a estrena d’obres actuals. El seu primer disc, Arrels, va rebre el Premi Enderrock 2018 de la crítica com a millor àlbum de clàssica.
Ha actuat a L’Auditori, Palau de la Música Catalana, Auditorio Nacional de Madrid i també ha estat convidat a oferir concerts arreu d’Espanya, Alemanya i la Xina.
Actualment està format per Christian Torres (violí), Òscar Alabau (violoncel) i Jordi Humet (piano).
També et pot interessar...
Palau Piano
Dilluns, 15.04.24 - 20 h
Sala de ConcertsIntegral de Sonates per a Piano de Schubert (IV)
Paul Lewis, piano
F. Schubert: Sonata per a piano núm. 19, en Do menor, op. 958
F. Schubert: Sonata per a piano núm. 20, en La major, op. 959
F. Schubert: Sonata per a piano núm. 21, en Si bemoll major, op. 960Preu: de 25 a 35 €
Col·laboradors
Armand Basi – Bagués-Marsiera Joiers – Balot Restauració – Cardoner Grup – CECOT – Col·legi d'Enginyers de Camins, Canals i Ports – Eurofirms Group – Fundació Abertis – Fundació Antigues Caixes Catalanes - BBVA – Fundació Caixa d'Enginyers – Fundació Castell de Peralada – Fundació Metalquimia – Gómez-Acebo & Pombo – Helvetia Compañía Suiza S.A. de Seguros y Reaseguros – Illy – Laboratorio Reig Jofre – La Fageda – Quadis – Saba Infraestructures, S.A. – Saret de Vuyst Travel – Scasi Soluciones de Impresión S.L. – Soler Cabot – Colonial – Veolia Serveis Catalunya –Benefactors d'Honor
Mariona Carulla Font – Mª Dolors i Francesc – Pere Grau Vacarisas – María José Lavin Guitart – Mª. del Carmen Pous Guardia – Daniela Turco – Joaquim Uriach i Torelló –Benefactors Principals
Elvira Abril – Eulàlia Alari Ballart – Pere Armadàs Bosch – Rosamaria Artigas i Costajussà – Professor Rafael I. Barraquer Compte – Francesc Xavier Carbonell Castellón – Lluís Carulla Font – Josep Colomer Maronas – Josep Daniel i Lluïsa Fornos – Isabel Esteve Cruella – Jordi Gual i Solé – Ramón Poch Segura – Juan Manuel Soler Pujol – Joan Uriach Marsal – Manel Vallet Garriga –Benefactors
Maria Victoria de Alós Martín – David Carrasco Chiva – Mahala Alzamora Figueras-Dotti – Zacaries Benamiar – Gemma Borràs i Llorens – Elvira Gaspar Farreras – Pablo Giménez-Salinas Framis – Maite González Rodríguez – Pepita Izquierdo Giralt – Joan Oller i Cuartero – Inés Pujol Agenjo – Pepe Pujol Agenjo – Toni Pujol Agenjo – Jordi Simó Sanahuja – Salvador Viñas Amat –