SÁENZ, Serena

Serena Sáenz & Vespres d’Arnadí

—Àries d’òpera barroca

Avís

AVÍS (04/03/25): NOVA DATA. Us informem que el concert de Serena Sáenz & Vespres d’Arnadí, programat inicialment pel 15 de febrer de 2025, finalment se celebrarà el proper 7 de juliol de 2025 a les 20h. Les entrades adquirides per a la data anterior seran vàlides. Més informació: [email protected].

________

AVÍS (15/02/25): La Fundació Orfeó Català-Palau de la Música Catalana lamenta informar que el concert de Serena Sáenz & Vespres d’Arnadí d’avui dissabte, 15 de febrer, s’ha ajornat per indisposició de la soprano. La Fundació ja està cercant una nova data per a la celebració del concert, que serà comunicada tant bon punt sigui possible. Les mateixes entrades seran vàlides per a la nova funció. Agraïm la seva comprensió i preguem que disculpin les molèsties ocasionades.

Nota

Concert dedicat als mecenes i benefactors del Palau.

Fitxa artística

Serena Sáenz, soprano
Vespres d’Arnadí
Dani Espasa, clavecí i direcció

Programa

A. Vivaldi:
Simfonia de Dorilla in Tempe, RV 709; ària “Sposa son disprezzata” de Bajazet, ària “Alma oppressa” de La Fida Ninfa
J. Ph. Rameau: “Air des Incas pour la dévotion du Soleil”, “Adoration du Soleil”, “Air pour les esclaves africains”, “Air pour Borée et la Rose”, Menuet I & II, “Air pour les Sauvages” i Tambourin I & II de Les Indes Galantes, RCT 44
Ària “Rossignols amoureux” d'Hyppolyte et Aricie
Ària “Aux langueurs d’Apollon” de Platée
G. F. Handel:
Ària “Tu del ciel ministro eletto” d'Il Trionfo del Tempo e del Disinganno
Concerto Grosso en Sol major, HWV 319
Àries “Piangerò la sorte mia” i “Da tempeste il legno infranto” de Giulio Cesare

Detalls

La jove soprano Serena Sáenz es retroba amb el conjunt Vespres d’Arnadí i el seu director, Dani Espasa, per interpretar al Palau de la Música Catalana una selecció d’àries d’òpera barroca. Händel, Rameau i Vivaldi, tres dels màxims exponents del període, però també representants de dos mons diferents –el saxó i el llatí– són els mitjans escollits per a un desplegament de recursos exigent.

Informació i entrades

Dates i compra d'entrades

  • 15 Febrer 2025
    Dissabte
    18:30 h
    Sala de Concerts
    Ajornat
  • 7 Juliol 2025
    Dilluns
    20:00 h
    Sala de Concerts

Informació de l'obra

Preus:30 i 45 €
Organitza:Fundació Orfeó Català-Palau de la Música

Taquilles

C/ Palau de la Música, 4-6,
08003 Barcelona
T. 932 957 207 
[email protected]

De dilluns a dissabte: de 8.30 a 21 h.
Diumenges i festius: de 8.30 a 15.30 h i 2 hores abans dels concerts (per la venda del dia).

Serena Sáenz & Vespres d’Arnadí