Treballa amb nosaltres
El Palau de la Música Catalana publica en aquest espai les ofertes de feina disponibles.
Oferta de treball Project Manager
En dependència de la Directora de Mecenatge Individual i Socis, coordinarà i gestionarà, entre d’altres, les següents tasques:
- Desenvolupar i implementar estratègies, campanyes i plans d’acció de captació de fons particulars per a l’organització.
- Dissenyar, implementar i fer seguiment de les accions de fidelització i de la comunicació amb els diferents col·lectius de donants i col·laboradors.
- Impulsar el patrocini i el mecenatge cultural entre la societat catalana, amb especial atenció a les noves fórmules de participació ciutadana com el micromecenatge i els sistemes de finançament públic privats.
- Organitzar reunions, conferències i esdeveniments per promocionar l'organització i recaptar fons.
- Recerca i anàlisi de les millors pràctiques en la recaptació de fons.
- Col·laborar estretament amb el departament de Mecenatge corporatiu per aplicar les estratègies de captació de fons més adients a les seves necessitats.
Busquem a un/a professional amb experiència comercial i coneixedor/a del sector cultural amb els següents requeriments:
- Formació: Grau en Comunicació, Relacions Públiques, relacions institucionals i protocol o similar.
- Experiència professional en Departaments de captació de fons en l’àmbit del sector cultural, social, sanitari, esportiu o similar.
- Orientació comercial.
- Excel·lents habilitats de comunicació escrita i verbal, inclòs en anglès.
- Coneixedor/a del context empresarial de Catalunya.
- Capacitat per treballar de manera independent i funcionar com a part d'un equip i entre equips.
Coneixement i capacitat de treball amb plataformes col·laboratives, com SharePoint, Teams, etc. - Coneixement i capacitat de treballar amb softwares de gestió de relacions amb donants i de plataformes que permetin l’automatització de la comunicació i de les campanyes.
- Coneixement d’eines d'analítica per monitoritzar les campanyes de captació de fons i generar informes.
- Capacitat demostrada per treballar en un entorn de ritme ràpid. Bona gestió del temps i habilitats d'investigació i anàlisi.
- Es valorarà coneixement de la cultura catalana i del mon coral català.
Els interessats/des han d’enviar el seu currículum a la següent adreça: [email protected]
Oferta de treball Secretària Acadèmica de l'Escola Coral
La Fundació Orfeó Català-Palau de la Música, precisa incorporar un/a Administratiu/va per la secretaria acadèmica de l’Escola Coral.
En dependència de la Gerència i de la Direcció de l’Escola donarà suport logístic i administratiu encarregant-se, entre d’altres:
- Gestió administrativa de l'escola (cobrament de quotes i matrícules, llistats, autoritzacions, tramitar permisos i certificats pels alumnes i cantaires i actualitzar els llistats de cantaires)
- Atenció i relació amb les famílies amb una comunicació directa, immediata i fluida.
- Avisar telefònicament les famílies o cantaires en cas d’incidències per malaltia dels professors i directors, o el que es requereixi.
- Gestionar les sol·licitud per accedir als cors i gestionar les matriculacions dels alumnes de l’Escola Coral. Portar la BBDD dels cors.
- Coordinar amb els directors els horaris de les proves.
- Acompanyar als cors de l'etapa infantil en algunes de les activitats fora del palau.
- Treballar de manera coordinada amb el departament de producció i facilitar la documentació, llistats i en general la informació necessària per dur a terme l'activitat.
- Fer la revisió ortogràfica, redacció , maquetació i confecció dels informes trimestrals.
- · Fer els apunts de les actes i reunions. Claustres, reunions ED, reunions de directors, reunions de professors de cant.
- Assistir a les reunions setmanals de l'equip directiu de l'escola Coral.
- Controlar els pagaments de les quotes, així com les seves incidències, treballant coordinadament amb comptabilitat.
- Atendre trucades i el correu electrònic que demanen informació sobre l’Escola Coral
Busquem a un/a professional amb mètode i organització, acostumada a treballar amb nens i famílies, orientació al client (intern i extern), iniciativa, capacitat de servei i amb experiència en la gestió administrativa.
Específicament es requerirà:
- Formació: Grau Mitjà en Administració o similar
- Coneixements en informàtica: domini de les eines d’ofimàtica (Office 365)
- Coneixements musicals i experiència en el món coral
La prestació del servei es realitzarà en 15 hores setmanals, repartides de la següent manera:
- Tardes: dilluns i dimecres (16.30h – 20.30h -> 4h/dia per tant 8h/setmana)
- Tardes: dimarts i dijous (flexible, de 17h – 20.30h -> 3.5h/matí per tant 7h/setmana)
- Contracte indefinit. Incorporació immediata.
Els interessats/des han d’enviar el seu currículum a la següent adreça: [email protected]