Benvinguts a l'espai dels socis!

Aquí trobareu les activitats més destacades per a la nostra comunitat: exposicions, assajos exclusius, descomptes i molt més!

Agenda

Avantatges

Recordeu que com a socis de l’Orfeó Català gaudiu d’invitacions a concerts i visites guiades, descomptes, activitats exclusives i un tracte preferencial.

Consulta tots els avantatges aquí

L'activitat

Una experiència inoblidable a Estocolm amb l'Orfeó Català 

Del 3 al 6 d’abril, un total de 53 socis i sòcies de l’Orfeó Català van viatjar a Estocolm per acompanyar el cor en el seu debut a la sala Berwaldhallen, sota la direcció del prestigiós Daniel Harding i amb l’Orquestra Simfònica de la Ràdio Sueca. 

Va ser un viatge per al record, amb un concert que va desfermar l’entusiasme del públic i que, de ben segur, quedarà gravat a la memòria de tots els presents. A més del concert, els socis van gaudir d’activitats culturals a la ciutat, de moments de proximitat amb els cantaires de l’Orfeó i de la complicitat i la il·lusió compartida amb una comunitat d’amants de la música, l’Orfeó i el Palau. 

Gràcies als a tots els que heu participat en aquest nova aventura internacional. I gràcies també pel vostre entusiasme i pels missatges d’agraïment i emoció que ens animen a mantenir més viva que mai aquesta comunitat de socis, i ens esperonen a continuar organitzant trobades que reforcen el vincle amb els nostres cors i fan créixer el sentiment de pertinença a aquesta gran família que és l’Orfeó Català. 

Gràcies per fer-ho possible. I… ja pensem en la pròxima destinació!  

Ha sigut el primer dels molts viatges que tinc intenció de fer amb l'Orfeó. Gràcies! // Globalment encantats. Amb grup el viatges de l’Orfeó Català son els millors viatges que hem fet.// Tot em va agradar molt, sobretot la qualitat de les persones i la bona organització del viatge // El que més vaig gaudir va ser el concert i el placa pica posterior amb els cantaires de l’Orfeó 

Un total de 114 socis i sòcies de l’Orfeó Català van participar el 7 de juliol en el Dia dels Socis edició 2024.

Un nou èxit de convocatòria en la qual els socis i sòcies van gaudir del concert Al voltant d’Ola Gleijo amb el Cor de Noies, el Cor Jove i l’Orfeó Català amb obres del compositor convidat de la temporada. En acabar el concert es va compartir un dinar de germanor al Foyer.

Volem agrair les paraules que ens va adreçar el soci Abel Bartolomé i el poema que Laura Torres va dedicar a l’Orfeó:

La música ens agermana,
i això no es pot discutir: 
no hi ha idioma ni frontera
que la pugui dividir...

Si les veus del món s’unissin
en un cant immens de pau,
la terra s’amansiria
i aquest cant ressonaria
per sempre, en aquest Palau!

Així mateix, es va convidar als socis i sòcies participants a escriure en un paper què significa ser soci de l’Orfeó Català i ens van deixar testimonis molt emocionants, alguns dels quals, us copiem a continuació:

Omplir-se de música per omplir-se de llum per alimentar l’ànima / Gaudir de la música en un lloc únic al món / Un orgull / Realitzar el somni del meu avi, soci cantaire des de 1891 / Un honor / És part de la meva vida / Donar suport al conreu de la nostra llengua i cultura musical. “Fer país” / Un plaer que reforça el sentit de la vida / Gaudir, compartir joia, valors, emocions i enriquiment personal / La millor cosa que he fet en molt de temps / Gaudir de la música i els amics / Un homenatge al meu pare / Recolzar la cultura / Viure la música intensament /Una oportunitat per conèixer gent amb bones aficions i compartir amb ells viatges i concerts / Formar part d’una comunitat que estima l’art / Casa meva / El Palau és el passat, el present i el futur de la música i la cultura catalanes. Una institució al servei de les persones i un referent vital / Ho és tot / Em fa sentir plena / Un gran canvi a la meva vida / Germanor propera

També es va fer un sorteig entre els participants d'entrades a concerts destacats de la temporada del Palau. Les afortunades van ser les sòcies Glòria Vincens, Clara Llimona i Paola Analía Espejo.

Gràcies per la vostra participació. No us perdeu l'edició 2025!

Fes-te soci

Associació Orfeó Català