‘Simfonia “Tità”’ de Mahler

Aquest esdeveniment ja s'ha celebrat. Et convidem a explorar la programació actual
‘Simfonia “Tità”’ de Mahler
—Orquestra Simfònica del Vallès & Salado
Fitxa artística
Orquestra Simfònica del Vallès
Andrés Salado, director
Programa
Simfonia núm. 5, en Si bemoll major, D. 485
Simfonia núm. 1, “Tità”
Detalls
La Simfonia “Tità” és la porta d’entrada a un univers que acabarà sent inesgotable: Mahler. Una obra monumental que fusiona elements de la tradició simfònica amb una expressió profundament personal. Exuberant, de gran riquesa i lirisme, és una partitura impressionant que ens catapulta a la força de la natura i l’ànima humana. Un objectiu tan impensable i titànic, només a l’abast dels escollits. L’encantadora Cinquena de Schubert completa una vetllada que ens mostra tot el poder de la música simfònica, que beu del geni de Mozart i Haydn i arriba fins a Mahler, un dels darrers grans simfonistes. Un viatge esclatant sota la batuta del director Andrés Salado.
Oferta especial
Visita lliure + Concert
El Palau és un temple de la música i l’arquitectura. Gaudeix d’una visita lliure per conèixer la història i construcció de l'única sala de concerts modernista patrimoni mundial per la UNESCO i d’un concert per entendre la màgia del que és no només un monument, sinó una sala viva.
Preu 50 € Cal triar butaca a la categoria C (primer pis lateral files 3 i 4, segon pis entre les fila 2 i 11, llotges segon pis fila 1 i galeries d’orgue) i seleccionar al desplegable la tarifa “Visita lliure + concert”. Inici visita a les 17 h.