Concert d’Any Nou
—Orquestra Simfònica del Vallès & Rubio
Nadal al Palau
Diumenge, 29 de desembre de 2024 - 12 h
Dimarts, 31 de desembre de 2024 - 12 h
Dimecres, 1 de gener de 2025 - 21 h
Dijous, 2 de gener de 2025 - 18 h
Dijous, 2 de gener de 2025 - 21 h
Dissabte, 4 de gener de 2025 - 21 hSala de Concerts
Organitzat i coproduït per:
Patrocinadors i col·laboradors principals de l'OSV:
Patrocinadors de l'OSV:
Mitjà oficial de l'OSV:
Compromís amb el medi ambient:
Amb la col·laboració de:
Membre de:
Programa
Orquestra Simfònica del Vallès
Isabel Rubio, directoraAntonín Dvořák (1841-1904)
Dansa eslava núm. 1, op. 46Léo Delibes (1836-1891)
Coppélia (entreacte, vals)Johann Strauss II (1825-1899)
Leichtes Blut, polca ràpida, op. 319Émile Waldteufel (1837-1915)
Vals dels patinadors (The skaters waltz)Georges Bizet (1838-1875)
“Farandole”, de L’Arlésienne Suite núm. 2Joan Martorell (1976)
El vals de na MartinaLeroy Anderson (1908-1975)
Plink, Plank, Plunk!Johann Strauss II
Vals de l’emperador (Kaiser-Walzer)Zequinha de Abreu (1880-1935)
Tico-Tico no FubáJosef Strauss (1827-1870)
Plappermäulchen, polca ràpida, op. 245Johann Strauss II
En el bell Danubi blau, op. 314 (An der schönen blauen Donau)Aquest concert té una durada de 70 minuts, sense pausa.
La durada del concert és aproximada.#simfònica #músicauniversal #enfamília
El concert de l’1 de gener rep el suport de:
Bones Festes!
Pessebre de tot l’any
Volíem ‘nar a Betlem, però el camí
no és net ni franc. Ara el pessebre ens mostra
els pastorets de fang, tocats de molsa,
i el rierol de plata enriolat.
Tot aplegant les noves més amargues
arriben, junts, els Reis de l’Orient.
Deixen la mirra, l’or i un xic d’encens
a prop del nen que riu, bressat per l’àngel.Voldríem l’alegria del poblet,
l’estel que guia els pelegrins de l’alba
i el càntic de l’heroi que ajup la calma.
Pro som humans. I ens fatiga l’oreig.El suro imita els cims, l’humil estable.
I els llums fan pampallugues de colors.
Un flaix: blau, groc. Brilla l’infant, xamós.
I al cor hi neix, divina, l’esperança.Lluís Calvo
Comentari
El Concert d’Any Nou: dels Strauss al Nou Món
El tradicional Concert d’Any Nou va sorgir durant la Segona Guerra Mundial com una estratègia per simular normalitat cultural a l’Àustria ocupada i recaptar fons per als damnificats, i alhora elevar l’ànim de la ciutadania. Després del conflicte es va convertir en tradició amb el repertori festiu de la família Strauss, símbol vienès. S’hi van sumar peces d’altres compositors, sovint de l’Imperi Austrohongarès, plenes de ritme, color, brillantor tímbrica, melodies captivadores i jovialitat.
A la selecció d’enguany trobem la Dansa eslava núm. 1, op. 46 de Dvořák i una incursió en el ballet Coppélia del francès Léo Delibes. Si la primera, una furianta txeca de ritme binari –a vegades ternari– i tempo ràpid, reprodueix l’essència del folklore sense citar-ne melodies, del segon escoltarem un dels fragments més coneguts amb una melodia irresistible que fàcilment es grava a la memòria d’aquesta obra que va marcar època a partir d’un dels contes escrits pel novel·lista, poeta i compositor E. T. A. Hoffmann, Der Sandman (L’homenet de sorra), que gira a l’entorn de l’autòmat Coppélia.
Sense moure’ns de França, el pseudodescriptiu Vals dels patinadors d’Emil Waldteufel ens porta al París de Napoleó III, amb el seu encant melòdic i una suggeridora al·lusió a les cabrioles dels patinadors (lliscar, girs, algun salt, passes curtes...). Tot i la influència de Johann Strauss II, aquest es distingeix estructuralment, ja que el conegut com el “rei del vals” va evolucionar a partir del model del seu pare, Johann Strauss I, combinat amb la vena lírica de Joseph Lanner i combinant una estructura tradicional basada en una introducció, cinc seccions dansaires amb motius temàtics interconnectats i una coda que reexposava el tema inicial. Aquesta fisonomia la palesen el Vals de l’emperador, commemoratiu dels quaranta anys de regnat de Francesc Josep II, i En el bell Danubi blau, estrenat per una societat coral vienesa i amb un text xenòfob avui oblidat.
Acompanyant aquests dos valsos escoltarem dues polques ràpides. Una del mateix Johann II, Leitches Blut, op. 319 (Sang lleugera), composta per als habituals balls públics en espais emblemàtics de Viena, retrata la vitalitat i efervescència de la ciutat en uns anys d’optimisme (1867). Com la majoria de les polques, té una estructura tripartida (ABA) sobre motius melòdics i rítmics breus tractats amb repetició i variació, amb contrastos dinàmics i de blocs instrumentals, com també ho fa la Plappermäulchen, op. 245 del germà mitjà, Josef, el més talentós de la família, amb l’ús d’efectes amb caràcter sonològic que caracteritzen ocasionalment l’humor en aquestes danses.
També escoltarem altres composicions que reflecteixen el caràcter transversal i transnacional del Concert d’Any Nou de la Simfònica del Vallès. Una de les quals recordarà Bizet, de qui el 2025 celebrarem cent cinquanta anys de la mort. No serà amb cap extracte de la seva òpera Carmen, sinó amb un dels fragments més famosos de la música incidental per al drama L’Arlésienne de Daudet: la “Farandola” de la Suite núm. 2 que es basa en dos temes provençals: La marxa dels reis presentada en uníson i després en cànon per l’orquestra i la Dansa del cavall boig, vinculada a la festivitat de Sant Eloi i reexposada diverses vegades en un crescendo de ritme vertiginós i obsessiu sobre el batec del flautí i el tambor, que remet a la sonoritat del galoubet (flauta de bec) i del tamborí provençals.
Una altra serà el breu Vals de na Martina del mallorquí Joan Martorell, inclòs a petició de la directora Isabel Rubio, que destaca per la seva corba melòdica ben travada i pel relleu donat a les famílies instrumentals. També hi haurà Plink, Plank, Plunk!, del versàtil i enginyós Leroy Anderson, que, amb pizzicato (sense arquet i pessigant les cordes), emula les polques pizzicato dels Strauss. Els seus sons “plink” com a so agut i curt, “plank” més profund i ressonant, i “plunk” més pesant i percussiu permeten treballar pedagògicament aquest recurs en una peça que marida l’arrel occidental i el melodisme més popular i modern dels EUA.
I, vorejant el final, la Tico-Tico no Fubá, composta per Zequinha de Abreu i popularitzada per Carmen Miranda els anys quaranta, evoca un ocell picotejant farina de blat de moro. A ritme de choros combina música popular brasilera i clàssica amb una melodia animada, ritme accelerat i tocs de samba. Aquest repertori, que traspassa fronteres, mostra el Concert d’Any Nou com un canal de germanor i celebració de la música com a fonament de la festa i l’existència. Gaudiu-ne!
Albert Ferrer Flamarich, Musicògraf i historiador de l’art
Biografies
Biografies
© Lorenzo Duaso
© Lorenzo Duaso
Orquestra Simfònica del Vallès
És una formació que porta la música al cor de les persones des del 1987. Entenem la música com a vehicle de transformació de les societats.
SOM diferents: amb un model de gestió únic a Espanya, ja que els músics i els treballadors són propietaris de l’empresa. La responsabilitat de compartir la gestió estimula la implicació i el sentit de pertinença.
SOM eclèctics: la nostra diversitat es tradueix en una programació variada, tant de contingut com de format, destinada a crear experiències úniques per a tot tipus de públics, fins i tot el que encara no ha gaudit mai d’un concert simfònic.
SOM propers: som l’orquestra que col·labora amb més solistes i cors del país. Apostem pel talent musical del territori i compartim escenari i temporada amb solistes i formacions que troben en nosaltres un veritable company de viatge.
A més, des de la nostra fundació, som l’orquestra titular del circuit Òpera a Catalunya i som membres fundadors de la Fundació Òpera a Catalunya (2020). Han estat els nostres directors titulars: Albert Argudo (1988-1992), Jordi Mora (1993-1997), Salvador Brotons (1997-2002), Edmon Colomer (2002-2005), David Giménez Carreras (2006-2009), Rubén Gimeno (2009-2016) i James Ross (2017-2018). Des del setembre del 2018, el director titular és Xavier Puig.
Biografies
Isabel Rubio, directora
Directora d’orquestra murciana, actualment titular de la Jove Orquestra de les Comarques Gironines (JOCG), està associada a l’Orquesta Vigo 430 i a la Joven Orquesta Sinfónica de Granada (JOSG), a més de ser assistent resident de la Joven Orquesta Nacional d’Espanya (JONDE). Ha resultat finalista en el concurs per la plaça de directora assistent de la Berliner Philharmoniker amb Kirill Petrenko.
Guanyadora del I Concurs de Direcció d’Orquestra d’Aspe, I Concurs Internacional de Direcció Ciutat de Villena i guanyadora de la I Trobada sobre Direcció Orquestral a Bilbao, en l’àmbit internacional també ha estat seleccionada per participar en diversos concursos de direcció a França, Portugal, Alemanya, Holanda i Itàlia, on va ser semifinalista del Concurs Internacional Premi Guido Cantelli.També et pot interessar...
Nadal al Palau
Dissabte, 04.01.25 – 18 h
Dissabte, 11.01.25 – 18.30 h
Sala de Concerts—Clàssics dels musicals
Orquestra Simfònica del Vallès
Marc Timón, directorClàssics dels musicals (selecció): Jesucrist Superstar, Evita, Cats, El fantasma de l’òpera, Els miserables, Cabaret, West Side story, El rei lleó, La La Land
Preus: de 35 a 55 euros
Simfònics al Palau
Dissabte, 05.04.25 – 17.30 h
Dissabte, 05.04.25 – 21 h
Sala de Concerts—Videojocs en concert!
Cor Jove Amics de la Unió (Marta Dosaiguas, directora)
Orquestra Simfònica del Vallès
Adrián Ronda, directorBandes sonores de videojocs: Fallout, Hollow knight, The last of us, Civilization, Assassin’s creed, Ori, Hades, Starfield, God of war...
Preus: de 23 a 78 euros
Col·laboradors
Armand Basi – Bagués-Marsiera Joiers – Balot Restauració – Cardoner Grup – CECOT – Col·legi d'Enginyers de Camins, Canals i Ports – Eurofirms Group – Fundació Abertis – Fundació Antigues Caixes Catalanes - BBVA – Fundació Caixa d'Enginyers – Fundació Castell de Peralada – Fundació Metalquimia – Gómez-Acebo & Pombo – Helvetia Compañía Suiza S.A. de Seguros y Reaseguros – Illy – Laboratorio Reig Jofre – La Fageda – Quadis – Saba Infraestructures, S.A. – Saret de Vuyst Travel – Scasi Soluciones de Impresión S.L. – Soler Cabot – Colonial – Veolia Serveis Catalunya –Benefactors d'Honor
Mariona Carulla Font – Mª Dolors i Francesc – Pere Grau Vacarisas – María José Lavin Guitart – Mª. del Carmen Pous Guardia – Daniela Turco – Joaquim Uriach i Torelló –Benefactors Principals
Elvira Abril – Eulàlia Alari Ballart – Pere Armadàs Bosch – Rosamaria Artigas i Costajussà – Professor Rafael I. Barraquer Compte – Francesc Xavier Carbonell Castellón – Lluís Carulla Font – Josep Colomer Maronas – Josep Daniel i Lluïsa Fornos – Isabel Esteve Cruella – Jordi Gual i Solé – Ramón Poch Segura – Juan Manuel Soler Pujol – Joan Uriach Marsal – Manel Vallet Garriga –Benefactors
Maria Victoria de Alós Martín – David Carrasco Chiva – Mahala Alzamora Figueras-Dotti – Zacaries Benamiar – Gemma Borràs i Llorens – Elvira Gaspar Farreras – Pablo Giménez-Salinas Framis – Maite González Rodríguez – Pepita Izquierdo Giralt – Joan Oller i Cuartero – Inés Pujol Agenjo – Pepe Pujol Agenjo – Toni Pujol Agenjo – Jordi Simó Sanahuja – Salvador Viñas Amat –
Concert d’Any Nou
—Orquestra Simfònica del Vallès & Rubio
Nadal al Palau
Diumenge, 29 de desembre de 2024 - 12 h
Dimarts, 31 de desembre de 2024 - 12 h
Dimecres, 1 de gener de 2025 - 21 h
Dijous, 2 de gener de 2025 - 18 h
Dijous, 2 de gener de 2025 - 21 h
Dissabte, 4 de gener de 2025 - 21 hSala de Concerts
Organitzat i coproduït per:
Patrocinadors i col·laboradors principals de l'OSV:
Patrocinadors de l'OSV:
Mitjà oficial de l'OSV:
Compromís amb el medi ambient:
Amb la col·laboració de:
Membre de:
Programa
Orquestra Simfònica del Vallès
Isabel Rubio, directoraAntonín Dvořák (1841-1904)
Dansa eslava núm. 1, op. 46Léo Delibes (1836-1891)
Coppélia (entreacte, vals)Johann Strauss II (1825-1899)
Leichtes Blut, polca ràpida, op. 319Émile Waldteufel (1837-1915)
Vals dels patinadors (The skaters waltz)Georges Bizet (1838-1875)
“Farandole”, de L’Arlésienne Suite núm. 2Joan Martorell (1976)
El vals de na MartinaLeroy Anderson (1908-1975)
Plink, Plank, Plunk!Johann Strauss II
Vals de l’emperador (Kaiser-Walzer)Zequinha de Abreu (1880-1935)
Tico-Tico no FubáJosef Strauss (1827-1870)
Plappermäulchen, polca ràpida, op. 245Johann Strauss II
En el bell Danubi blau, op. 314 (An der schönen blauen Donau)Aquest concert té una durada de 70 minuts, sense pausa.
La durada del concert és aproximada.#simfònica #músicauniversal #enfamília
El concert de l’1 de gener rep el suport de:
Bones Festes!
Pessebre de tot l’any
Volíem ‘nar a Betlem, però el camí
no és net ni franc. Ara el pessebre ens mostra
els pastorets de fang, tocats de molsa,
i el rierol de plata enriolat.
Tot aplegant les noves més amargues
arriben, junts, els Reis de l’Orient.
Deixen la mirra, l’or i un xic d’encens
a prop del nen que riu, bressat per l’àngel.Voldríem l’alegria del poblet,
l’estel que guia els pelegrins de l’alba
i el càntic de l’heroi que ajup la calma.
Pro som humans. I ens fatiga l’oreig.El suro imita els cims, l’humil estable.
I els llums fan pampallugues de colors.
Un flaix: blau, groc. Brilla l’infant, xamós.
I al cor hi neix, divina, l’esperança.Lluís Calvo
Comentari
El Concert d’Any Nou: dels Strauss al Nou Món
El tradicional Concert d’Any Nou va sorgir durant la Segona Guerra Mundial com una estratègia per simular normalitat cultural a l’Àustria ocupada i recaptar fons per als damnificats, i alhora elevar l’ànim de la ciutadania. Després del conflicte es va convertir en tradició amb el repertori festiu de la família Strauss, símbol vienès. S’hi van sumar peces d’altres compositors, sovint de l’Imperi Austrohongarès, plenes de ritme, color, brillantor tímbrica, melodies captivadores i jovialitat.
A la selecció d’enguany trobem la Dansa eslava núm. 1, op. 46 de Dvořák i una incursió en el ballet Coppélia del francès Léo Delibes. Si la primera, una furianta txeca de ritme binari –a vegades ternari– i tempo ràpid, reprodueix l’essència del folklore sense citar-ne melodies, del segon escoltarem un dels fragments més coneguts amb una melodia irresistible que fàcilment es grava a la memòria d’aquesta obra que va marcar època a partir d’un dels contes escrits pel novel·lista, poeta i compositor E. T. A. Hoffmann, Der Sandman (L’homenet de sorra), que gira a l’entorn de l’autòmat Coppélia.
Sense moure’ns de França, el pseudodescriptiu Vals dels patinadors d’Emil Waldteufel ens porta al París de Napoleó III, amb el seu encant melòdic i una suggeridora al·lusió a les cabrioles dels patinadors (lliscar, girs, algun salt, passes curtes...). Tot i la influència de Johann Strauss II, aquest es distingeix estructuralment, ja que el conegut com el “rei del vals” va evolucionar a partir del model del seu pare, Johann Strauss I, combinat amb la vena lírica de Joseph Lanner i combinant una estructura tradicional basada en una introducció, cinc seccions dansaires amb motius temàtics interconnectats i una coda que reexposava el tema inicial. Aquesta fisonomia la palesen el Vals de l’emperador, commemoratiu dels quaranta anys de regnat de Francesc Josep II, i En el bell Danubi blau, estrenat per una societat coral vienesa i amb un text xenòfob avui oblidat.
Acompanyant aquests dos valsos escoltarem dues polques ràpides. Una del mateix Johann II, Leitches Blut, op. 319 (Sang lleugera), composta per als habituals balls públics en espais emblemàtics de Viena, retrata la vitalitat i efervescència de la ciutat en uns anys d’optimisme (1867). Com la majoria de les polques, té una estructura tripartida (ABA) sobre motius melòdics i rítmics breus tractats amb repetició i variació, amb contrastos dinàmics i de blocs instrumentals, com també ho fa la Plappermäulchen, op. 245 del germà mitjà, Josef, el més talentós de la família, amb l’ús d’efectes amb caràcter sonològic que caracteritzen ocasionalment l’humor en aquestes danses.
També escoltarem altres composicions que reflecteixen el caràcter transversal i transnacional del Concert d’Any Nou de la Simfònica del Vallès. Una de les quals recordarà Bizet, de qui el 2025 celebrarem cent cinquanta anys de la mort. No serà amb cap extracte de la seva òpera Carmen, sinó amb un dels fragments més famosos de la música incidental per al drama L’Arlésienne de Daudet: la “Farandola” de la Suite núm. 2 que es basa en dos temes provençals: La marxa dels reis presentada en uníson i després en cànon per l’orquestra i la Dansa del cavall boig, vinculada a la festivitat de Sant Eloi i reexposada diverses vegades en un crescendo de ritme vertiginós i obsessiu sobre el batec del flautí i el tambor, que remet a la sonoritat del galoubet (flauta de bec) i del tamborí provençals.
Una altra serà el breu Vals de na Martina del mallorquí Joan Martorell, inclòs a petició de la directora Isabel Rubio, que destaca per la seva corba melòdica ben travada i pel relleu donat a les famílies instrumentals. També hi haurà Plink, Plank, Plunk!, del versàtil i enginyós Leroy Anderson, que, amb pizzicato (sense arquet i pessigant les cordes), emula les polques pizzicato dels Strauss. Els seus sons “plink” com a so agut i curt, “plank” més profund i ressonant, i “plunk” més pesant i percussiu permeten treballar pedagògicament aquest recurs en una peça que marida l’arrel occidental i el melodisme més popular i modern dels EUA.
I, vorejant el final, la Tico-Tico no Fubá, composta per Zequinha de Abreu i popularitzada per Carmen Miranda els anys quaranta, evoca un ocell picotejant farina de blat de moro. A ritme de choros combina música popular brasilera i clàssica amb una melodia animada, ritme accelerat i tocs de samba. Aquest repertori, que traspassa fronteres, mostra el Concert d’Any Nou com un canal de germanor i celebració de la música com a fonament de la festa i l’existència. Gaudiu-ne!
Albert Ferrer Flamarich, Musicògraf i historiador de l’art
Biografies
Orquestra Simfònica del Vallès
© Lorenzo Duaso
És una formació que porta la música al cor de les persones des del 1987. Entenem la música com a vehicle de transformació de les societats.
SOM diferents: amb un model de gestió únic a Espanya, ja que els músics i els treballadors són propietaris de l’empresa. La responsabilitat de compartir la gestió estimula la implicació i el sentit de pertinença.
SOM eclèctics: la nostra diversitat es tradueix en una programació variada, tant de contingut com de format, destinada a crear experiències úniques per a tot tipus de públics, fins i tot el que encara no ha gaudit mai d’un concert simfònic.
SOM propers: som l’orquestra que col·labora amb més solistes i cors del país. Apostem pel talent musical del territori i compartim escenari i temporada amb solistes i formacions que troben en nosaltres un veritable company de viatge.
A més, des de la nostra fundació, som l’orquestra titular del circuit Òpera a Catalunya i som membres fundadors de la Fundació Òpera a Catalunya (2020). Han estat els nostres directors titulars: Albert Argudo (1988-1992), Jordi Mora (1993-1997), Salvador Brotons (1997-2002), Edmon Colomer (2002-2005), David Giménez Carreras (2006-2009), Rubén Gimeno (2009-2016) i James Ross (2017-2018). Des del setembre del 2018, el director titular és Xavier Puig.
Isabel Rubio, directora
Directora d’orquestra murciana, actualment titular de la Jove Orquestra de les Comarques Gironines (JOCG), està associada a l’Orquesta Vigo 430 i a la Joven Orquesta Sinfónica de Granada (JOSG), a més de ser assistent resident de la Joven Orquesta Nacional d’Espanya (JONDE). Ha resultat finalista en el concurs per la plaça de directora assistent de la Berliner Philharmoniker amb Kirill Petrenko.
Guanyadora del I Concurs de Direcció d’Orquestra d’Aspe, I Concurs Internacional de Direcció Ciutat de Villena i guanyadora de la I Trobada sobre Direcció Orquestral a Bilbao, en l’àmbit internacional també ha estat seleccionada per participar en diversos concursos de direcció a França, Portugal, Alemanya, Holanda i Itàlia, on va ser semifinalista del Concurs Internacional Premi Guido Cantelli.També et pot interessar...
Nadal al Palau
Dissabte, 04.01.25 – 18 h
Dissabte, 11.01.25 – 18.30 h
Sala de Concerts—Clàssics dels musicals
Orquestra Simfònica del Vallès
Marc Timón, directorClàssics dels musicals (selecció): Jesucrist Superstar, Evita, Cats, El fantasma de l’òpera, Els miserables, Cabaret, West Side story, El rei lleó, La La Land
Preus: de 35 a 55 euros
Simfònics al Palau
Dissabte, 05.04.25 – 17.30 h
Dissabte, 05.04.25 – 21 h
Sala de Concerts—Videojocs en concert!
Cor Jove Amics de la Unió (Marta Dosaiguas, directora)
Orquestra Simfònica del Vallès
Adrián Ronda, directorBandes sonores de videojocs: Fallout, Hollow knight, The last of us, Civilization, Assassin’s creed, Ori, Hades, Starfield, God of war...
Preus: de 23 a 78 euros
Col·laboradors
Armand Basi – Bagués-Marsiera Joiers – Balot Restauració – Cardoner Grup – CECOT – Col·legi d'Enginyers de Camins, Canals i Ports – Eurofirms Group – Fundació Abertis – Fundació Antigues Caixes Catalanes - BBVA – Fundació Caixa d'Enginyers – Fundació Castell de Peralada – Fundació Metalquimia – Gómez-Acebo & Pombo – Helvetia Compañía Suiza S.A. de Seguros y Reaseguros – Illy – Laboratorio Reig Jofre – La Fageda – Quadis – Saba Infraestructures, S.A. – Saret de Vuyst Travel – Scasi Soluciones de Impresión S.L. – Soler Cabot – Colonial – Veolia Serveis Catalunya –Benefactors d'Honor
Mariona Carulla Font – Mª Dolors i Francesc – Pere Grau Vacarisas – María José Lavin Guitart – Mª. del Carmen Pous Guardia – Daniela Turco – Joaquim Uriach i Torelló –Benefactors Principals
Elvira Abril – Eulàlia Alari Ballart – Pere Armadàs Bosch – Rosamaria Artigas i Costajussà – Professor Rafael I. Barraquer Compte – Francesc Xavier Carbonell Castellón – Lluís Carulla Font – Josep Colomer Maronas – Josep Daniel i Lluïsa Fornos – Isabel Esteve Cruella – Jordi Gual i Solé – Ramón Poch Segura – Juan Manuel Soler Pujol – Joan Uriach Marsal – Manel Vallet Garriga –Benefactors
Maria Victoria de Alós Martín – David Carrasco Chiva – Mahala Alzamora Figueras-Dotti – Zacaries Benamiar – Gemma Borràs i Llorens – Elvira Gaspar Farreras – Pablo Giménez-Salinas Framis – Maite González Rodríguez – Pepita Izquierdo Giralt – Joan Oller i Cuartero – Inés Pujol Agenjo – Pepe Pujol Agenjo – Toni Pujol Agenjo – Jordi Simó Sanahuja – Salvador Viñas Amat –